Gepersonaliseerde
e-mailnieuwsbrieven

Veel organisaties sturen e-mailnieuwsbrieven. In deze nieuwsbrieven worden klanten regelmatig persoonlijk aangesproken. ‘Hallo Sophie, bekijk hier…’. Maar daar houdt het wel op met de persoonlijke noot. Hoe kun je je nieuwsbrieven écht persoonlijk maken? Door de inhoud aan te laten sluiten op de situatie van jouw klanten. Datamarketing maakt dat mogelijk. Zo ziet de nieuwsbrief van hetzelfde bedrijf er voor Sophie ineens heel anders uit dan voor Jasper. En dat levert wat op.

Doodle_gepersonaliseerde-e-mailnieuwsbrieven-wit

Dynamische content

Elke maand helpen we je met het inrichten en versturen van een effectieve nieuwsbrief. Dat doen we door de nieuwsbrief op te bouwen in zogenaamde dynamische contentblokken. De informatie die in deze blokken komt te staan, is variabel en volledig afgestemd op de interesses en het gedrag van jouw klant. Denk bijvoorbeeld aan zijn of haar aankoopgeschiedenis.

“Wij gaan voor een wereld zonder spam!”

De voordelen

Stel je voor dat jouw nieuwsbrieven volledig aansluiten op de interesses en het gedrag van klanten. Wat zou er dan gebeuren?

  • Je klant ontvangt informatie waar hij of zij daadwerkelijk op zit te wachten
  • Je klant zal jouw nieuwsbrief niet bestempelen als spam
  • Je klant is eerder geneigd om je nieuwsbrief te openen, te lezen en door te klikken
  • Je klant gaat eerder over tot aankoop van jouw producten of diensten

Personalyse maakt met datamarketing je e-mailnieuwsbrieven in alle opzichten persoonlijk. Hiermee bereik je je klanten niet alleen, je bindt ze ook daadwerkelijk aan je.

Klanten aan je binden met gepersonaliseerde nieuwsbrieven?

A/B-tests

Aan de hand van A/B-tests kunnen we bepalen met welke versies van de nieuwsbrief we het beste resultaat boeken. Daarbij leggen we het klikgedrag van ontvangers vast, zodat we daar in toekomstige nieuwsbrieven op in kunnen spelen. Zo optimaliseren we jouw nieuwsbrieven voortdurend.

Voor welke branches werken wij?

Retail

Non-profit

Media

Entertainment

Horeca

Cultuur

Ontdek hoe een webshop in tennisartikelen nieuwe omzet genereerde

<i class="vc_btn3-icon fa fa-phone"></i> (033) 201 5820

Niets missen over datamarketing? Volg ons op LinkedIn!