Klantrapport

Weet jij waar je klanten wonen? Hoe oud ze zijn? Wat hun opleidingsniveau is? Weet jij aan welke producten of diensten je klanten behoefte hebben? Kortom: wat voor soort klanten heb je precies? Als je dat weet, kun je marketing en communicatie efficiënter en effectiever maken. Dat betekent meer nieuwe leads, meer terugkerende klanten, meer verkopen aan bestaande klanten en een betere respons op je mailings. En zo kunnen we nog wel even doorgaan.

Doodle_klantraport_wit

Bestaande data beter benutten

Veel bedrijven geven een vermogen uit aan Google-advertenties. En dan te bedenken dat een groot deel van de mensen die ze hiermee bereiken, misschien al lang klant is. Zonde toch? Waarom zou je niet eens kijken naar hoe je je bestaande data beter kunt benutten?

 

Jouw klanten

Weet je bijvoorbeeld hoeveel mensen uit jouw database daadwerkelijk bereid zijn om iets bij je bedrijf te kopen? Moet je constant nieuwe doelgroepen aanboren, of komen bestaande klanten vaak bij je terug? Hoe vaak nemen klanten een product of dienst bij je af en wat geven ze gemiddeld uit? En hebben deze mensen onlangs nog bij je besteld of ben je ze (bijna) kwijt? Allemaal vragen die het klantrapport van Personalyse voor je beantwoordt. Daarmee kun jij met marketing beter op je (potentiële) klanten inspelen.

“Door data te bestuderen kun je ontzettend veel over mensen te weten komen.”

Aanbevelingen

Ons klantrapport geeft precies de informatie weer die je nodig hebt over je data zodat je het meeste uit prospects en klanten kunt halen. We geven je doelgroep een gezicht en doen aanbevelingen zodat je meteen in actie kunt komen. Want dan weet je wie je doelgroep is en hoe je deze kunt bereiken en triggeren. Een boost van je verkopen is binnen handbereik!

Wil jij in kaart laten brengen wie jouw klanten zijn?

Let op!
Zelf niet alle data in huis? Geen probleem. Om deze rapportage door ons uit te laten voeren, hoef je namelijk niet te beschikken over data waaruit blijkt hoe oud je klanten zijn of welke opleiding ze hebben gedaan. Ook hoeft bij jou niet bekend te zijn wat hun inkomen is of welke interesses ze hebben. Dat zoeken wij namelijk voor je uit! Het enige wat we nodig hebben, zijn de fysieke adressen, zodat we deze data kunnen verrijken. Door middel van datamarketing verrijken we jouw data met interessante eigenschappen van de doelgroep, zodat jij precies weet met wie je te maken hebt.

Voor welke branches werken wij?

Retail

Non-profit

Media

Entertainment

Horeca

Cultuur

Ontdek hoe een webshop in tennisartikelen nieuwe omzet genereerde

<i class="vc_btn3-icon fa fa-phone"></i> (033) 201 5820

Niets missen over datamarketing? Volg ons op LinkedIn!