Over Personalyse

Maak kennis met Personalyse, bureau voor datamarketing. Wij vergaren, analyseren, verrijken en benutten data om onze klanten te laten excelleren. Ons vertrekpunt voor persoonlijke marketing is data. Overzichtelijk gemaakt en volledig benut. Want daarmee helpen we opdrachtgevers om meer rendement te behalen.

Doodle_personalyse

Platform en gebruiker

De meeste bestaande oplossingen om inzicht te krijgen in data – en hier vervolgens gebruik van te maken – vergen behoorlijk wat technische kennis. Iets wat niet ieder bedrijf in huis heeft en waarvoor je op jezelf bent aangewezen. Personalyse doet dat anders. Wij bieden namelijk een gebruiksvriendelijk platform voor je data én ondersteunen bij het benutten ervan.

Wij vinden het belangrijk om onze opdrachtgevers een service te bieden waar ze zoveel mogelijk profijt van hebben en waar ze tegelijkertijd gemakkelijk mee uit de voeten kunnen. Daarom bieden wij niet alleen een platform, maar nemen we ook het gebruik uit handen. Dat betekent dat je geen medewerkers hoeft op te leiden om onze diensten te gebruiken. Wel zo makkelijk.

 

Datamarketing: de toekomst

Bij bedrijven ligt een enorm potentieel in het inzichtelijk krijgen en gebruiken van hun klantdata. Dit is vaak voorbehouden aan grote bedrijven met voldoende middelen. Wij zien het juist als onze missie om dit beschikbaar te maken voor bedrijven en organisaties van iets kleiner formaat. Want waarom zouden zij niet ook kunnen profiteren van de nieuwste technologieën?

 

Wereld zonder spam

Daarbij hebben onze producten een maatschappelijk nut. Door precies te weten wie je klanten zijn en hoe je ze het beste kunt benaderen, zorg je voor een kwalitatievere klantenkring. Je bindt deze klanten vervolgens aan je met voor hen waardevolle informatie. Een ontplofte mailbox met mails waar je niet om gevraagd hebt, is daarmee verleden tijd! Op die manier draagt Personalyse bij aan een wereld zonder spam.

 

De gezichten achter Personalyse

Personalyse is opgericht door data-analisten Daniel Alink en Gertjan Bronsema. Samen hebben we meer dan 22 jaar ervaring in het datawerkveld bij diverse bedrijven. Daniel als wetenschapper en data-analist en Gertjan als marketinganalist en -consultant.

“In datamarketing komen alle facetten bij elkaar die ik interessant vind. Aan de ene kant heb je de analyse, waarbij je je helemaal richt op onderzoek en de techniek. Ik ben van nature nieuwsgierig naar hoe dingen in elkaar zitten, dus daar kan ik helemaal in opgaan. De complexe vraagstukken die daarbij horen, vind ik een uitdaging. Aan de andere kant heb je het advies aan klanten. Er is niets mooiers dan het zien van blije gezichten nadat hun click through rates door het dak zijn gegaan met behulp van onze analyses en aanbevelingen. Daar doe je het toch allemaal voor?!”

– Gertjan

“Wat ik het allermooiste vind aan ons vak zijn de menselijke drijfveren. Wat beweegt mensen om te doen wat ze doen? Door data te bestuderen, kun je ontzettend veel over mensen te weten komen: niet alleen over hun interesses, maar ook over hun gedrag en wat ze daartoe beweegt. Veel bedrijven weten nog niet wat een ongelofelijke meerwaarde het voor ze is om hierop in te kunnen spelen. Waardevol zijn voor de klanten van je klanten, een mooiere win-win constructie bestaat niet!”

– Daniel

Privacy

Bij Personalyse vinden we privacy niet alleen belangrijk, maar een must om te waarborgen. Waar met data wordt gewerkt, moet deze waarborging enorm goed op orde zijn. Daarom zijn we lid van branchevereniging DDMA en gaan we voor het keurmerk Privacy Waarborg. Dit keurmerk wordt uitgereikt na een audit van alle bedrijfsprocessen. Organisaties met dit keurmerk respecteren de privacywetgeving en gaan zorgvuldig en transparant om met persoonsgegevens. Iets wat compleet in lijn is met de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG).

Ben jij klaar om alles uit je data te halen?

Voor welke branches werken wij?

Retail

Non-profit

Media

Entertainment

Horeca

Cultuur

Hoe een goed doel 20% meer respons kreeg op de kerstmailing

<i class="vc_btn3-icon fa fa-phone"></i> (033) 201 5820

Niets missen over datamarketing? Volg ons op LinkedIn!