“We hebben geen totaaloverzicht van het online gedrag van onze klanten”
"We missen een klantprofiel om op te kunnen personaliseren”
“Het is moeilijk om conversies te koppelen aan campagnes”
“Het is moeilijk om conversies te koppelen aan campagnes”
Je wilt je online campagnes goed kunnen analyseren zodat je je budget optimaal kunt verdelen over de verschillende advertenties. Dat is lastig omdat data over online gedrag en conversies in verschillende systemen staan. Je hebt bijvoorbeeld een crm/e-commerce systeem, email systeem, website analytics systeem en advertentie systemen.
Ook wil je graag je klanten de juiste berichten sturen. Dus een klant uitsluiten voor een aanbieding die hij al gekocht heeft. En de juiste klanten benaderen met een relevante aanbieding op het moment dat ze kansrijk zijn voor een verkoop. Ook dat is lastig als je klantdata in verschillende systemen zit.
Een klantbeeld brengt al je klantdata bij elkaar, koppelt het en maakt profielen van je klanten. Een goede en essentiële basis voor rapportages, analyses en real-time personalisatie.
De juiste tool